Our Goal

Your trusted partner

Θέλουμε να μας θεωρείτε συνεργάτες σας, όχι απλά εξωτερικούς συνεργάτες αλλά σαν αυτούς που έχετε μέσα στην επιχείρησή σας. Εμείς με το αυτό το σκεπτικό δρούμε και έτσι νιώθουμε, σαν να ανήκουμε στο δυναμικό σας. Ο στόχος μας είναι ίδιος με τον δικό σας, να αυξηθεί η επισκεψιμότητα, η κερδοφορία και κατ’ επέκταση ολόκληρη η επιχείρησή σας.

Η εμπιστοσύνη θέλουμε να είναι το βασικό κίνητρο συνεργασίας μας, εμπιστοσύνη στις γνώσεις μας, στις ικανότητές μας, στον σκοπό μας, στα αποτελέσματα. Θα δείτε στην πράξη, κατά την συνεργασία μας, ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατό, όχι μόνο για να μείνετε εσείς ικανοποιημένοι, αλλά το πάθος μας για τη δουλειά είναι τέτοιο που δεν μας επιτρέπει τίποτα λιγότερο. Νιώθουμε την επιχείρησή σας, επιχείρησή μας και γι’ αυτό ενεργούμε ανάλογα.

More info
Specialization

Few customers for high quality of services

Για τον λόγο αυτό, προσπαθούμε να έχουμε λίγους πελάτες και καλούς. Ένα digital marketing agency με πολλούς πελάτες και πολλές υπηρεσίες, μπορεί να έχει τη θέληση αλλά σίγουρα δεν έχει το χρόνο να ασχοληθεί με τη δική σας επιχείρηση όσο θα πρεπε. Εμείς επιλέγουμε να έχουμε τις ανάλογες χρεώσεις, ώστε να έχουμε την δυνατότητα να αναλάβουμε μικρό αριθμό πελατών και να παραμένει υψηλή η ποιότητα των υπηρεσιών μας. Για τον ίδιο λόγο, επιλέξαμε να σας προσφέρουμε μία και μόνο υπηρεσία, αν και οι γνώσεις μας επεκτείνονται γύρω από όλο το digital marketing, αλλά η αγάπη μας για την διαφήμιση στην google ήταν μεγαλύτερη. Η στρατηγική αυτή, μας δίνει την δυνατότητα να εξειδικευόμαστε στα google ads, να είμαστε up to date και να μην μένουμε ποτέ πίσω. 

More info
Mentality

Perfect is the enemy of good

Η νοοτροπία μας είναι να δοκιμάζουμε συνεχώς. Η εμπειρία μας στον χώρο μας έχει φέρει σε άμεση ή έμμεση επαφή, σε εσωτερικές ή εξωτερικές συνεργασίες με πολλά άτομα του χώρου. Αρκετοί από αυτούς, ενώ ήταν καλοί στη δουλειά τους, δεν μπορούσαν να πάνε πιο ψηλά γιατί ο φόβος για την αποτυχία τους κρατούσε χαμηλά. Εμείς δεν φοβόμαστε να τεστάρουμε ξανά και ξανά, μέχρι να βρούμε το ιδανικό για κάθε επιχείρηση, αφού εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Ακόμα κι αν μια στρατηγική που τεστάραμε σε μια επιχείρηση και πήγε καλά, δεν σημαίνει πως θα πάει το ίδιο σε μια άλλη, όπως και το αντίθετο. Πάντα η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική! Εσείς που έχετε μια επιχείρηση Χ αντικειμένου δεν σημαίνει ότι είστε ακριβώς ίδιος με τον ανταγωνιστής παρ’ όλο που ανήκει στον ίδιο κλάδο. Πάντα υπάρχει έστω και μια μικρή διαφορά στο marketing mix. Για παράδειγμα, μπορεί εσείς να έχετε χαμηλότερες ή υψηλότερες τιμές, διαθεσιμότητα, καλύτερη ή πιο δύσκολη διαδικασία check out, περισσότερες ή λιγότερες επιλογές παράδοσης ή πληρωμής. Ακόμα και ο τρόπος που θα εξυπηρετήσετε έναν υποψήφιο πελάτη στο τηλέφωνο, μπορεί να σας διαφοροποιήσει και να είναι ο παράγοντας που θα σας κάνει να κερδίσετε ή να χάσετε μια αγορά.

More info